Sunday 21 February 2016

Pameran Pengantin di Kipmart Bachang

Salam,hi guys!!

ye,pameran pengantin lagi??haa..yang saya post tadi PPME tu bulan Feb,ni bulan Mac pulak..
Macam saya pernah tulis dulu,melaka ni memang kaya dengan pameran pengantinnye...haa..jangan muntah ye you all..ha ha..
Apasal la akak ni asik post pasalpameran pengantin je ni???tanya orang kepada saya..
Dikkk,tujuan saya mengepost pameran2 ni adlh utk mengeshare pameran2 pengantin(bukan berbayar pun) yang ada kat sini utk b2b melaka,n9, johor dan serata2 kat luar tu..
yelah,masa sy kawin dulu,susah nak dpt info2 pasal ni..tau2 je dah lepas..now,sy nk jadi tukang kabokan..hehe..bukan kabokan benda jahat pun kannnn..

baik,ni gambornya

maaf le,gambo ade sikit gelap,masa ni nak beli barang nak masak,snap cepat2,beli cepat2,balik cepat2..eheh

bilaa la kak??

4,5,6 mac 2016
kipmart bachang 

haa..apelagi,bole la dtg survey...

tempat ni dkt dgn rumah,kalo saya rajin,boleh la poie tgk2 jugak..
ntah ape fesyen dah orang sekarang kawin kannnn??

ok,bye



1 comment: